Λόγω διαμαρτυριών που έγιναν στη Γερμανία, από την 1η Σεπτεμβρίου του 2017 υπάρχει"απαγόρευση σφαγής" για τα ζώα που βρίσκονται σε κατάσταση εγκυμοσύνης! Ωστόσο, υπάρχουν πολλές εξαιρέσεις πίσω από τα πρότυπα των εθελοντικών συμφωνιών που είναι τώρα διαθέσιμα σε πολλά ομοσπονδιακά κρατίδια. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Ομοσπονδιακού Επιμελητηρίου Κτηνιατρικής το 2015, 180.000 έγκυες αγελάδες δολοφονήθηκαν άγρια στη Γερμανία.
"Και μόνο το γεγονός ότι χρειαζόμαστε νόμο, που να προστατεύει τα υγιή, εγκυμονούντα ζώα από τη σφαγή είναι ντροπή", δήλωσε η οργάνωση για ευζωία των ζώων ProVieh !
Το σχόλιό μου: Το κρέας είναι δολοφονία! Εμείς παραγγέλνουμε, οι άλλοι σφάζουν!
Όποιος καταναλώνει κρέας και ζωικά προϊόντα είναι βοηθός και υποστηρικτής ενός εγκληματικού συστήματος. Αυτό το σύστημα δε γνωρίζει όρια στον σαδισμό, στα βασανιστήρια και την καταστροφή των ζώων φάρμας. Όποιος θέλει να ηρεμήσει τη συνείδησή του με το παραμύθι της βιολογικής (ελευθέρας) εκτροφής ζώων, θα πρέπει σήμερα να γνωρίζει, χάρη στα πολλά κρυφά βίντεο, ότι κάτι τέτοιο δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα ψέμα, για να καθησυχάσει τους καταναλωτές, ώστε το σύστημά τους να τους εξαπατήσει ευκολότερα .
Με φιλικούς χαιρετισμούς Venus
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.
Το παραπάνω άρθρο μεταφράστηκε από το World Animals Voice.