Η “βιομηχανική παραγωγή κρέατος” δεν αποτελεί τη μόνη αιτία του ολοκαυτώματος των ζώων.
Από τη μικρότερη φάρμα, μέχρι την οικογένεια σε ένα χωριό και από τον πιο αιμοσταγή “βιομηχανικό δολοφόνο”, μέχρι τον αγρότη που “αγαπά” τα ζώα, αλλά τελικά τα σκοτώνει υπάρχει εκμετάλλευση και θάνατος.
Όσο υπάρχουν ζώα που δολοφονούνται κανείς δεν είναι αθώος.
Δεν υπάρχει σύστημα που μας εγκλωβίζει και διαπράττονται εξαιτίας του, εκατομμύρια δολοφονίες.
Εμείς είμαστε το σύστημά και είμαστε όλοι ένοχοι και με τις καθημερινές μας επιλογές συμβάλουμε στη διαιώνιση των δολοφονιών των ζώων.

Είναι καιρός να δούμε την πραγματικότητα και το πρόβλημα, στις αληθινές του διαστάσεις και να αναρωτηθούμε αν και εμείς με την παθητική μας στάση είμαστε τελικά αποτελεσματικοί, απέναντι σε αυτή τη απέραντη και ανηλεή σφαγή των ζώων.






